19e september blir det plattfiske för medlemmar, vi kommer att åka till Råå. Ni har fått en lapp utdelad i brevlådan där ni kan se hur man anmäler sig.
Inlägget är kvar sålänge det finns platser på bussen dit.
www.orreforsfiske.se
19e september blir det plattfiske för medlemmar, vi kommer att åka till Råå. Ni har fått en lapp utdelad i brevlådan där ni kan se hur man anmäler sig.
Inlägget är kvar sålänge det finns platser på bussen dit.